Nu är jag tillbaka!

Uppehållet har haft sina skäl.
 
Bor nu i en hel annan ort, känns som en helt annan värld ibland. Välkomnar nu skåne och Osby till mitt nuvarande hem. Trivs otroligt bra och känns nu som att saker och ting börjar falla på plats. Den 1:e september blev vi lämnade här för att ta hand om oss själva. Uppehållet har dels berott på att vi har haft fullt upp med flytten men att vi fick inte internet förns den här veckan! Två veckor utan internet så ni kan ju tänka er... Men därför kommer jag bli desto mer aktiv nu. Lovar att bilder kommer att komma upp på hur det ser ut hemma hos mig samt andra intressanta grejer och reflektioner. Ett nytt kapitel i mitt liv och det kommer också bloggen att få.
 
Är sjukt inredningssugen men kan mycket väl bero på att jag har en så stor yta att dekorera, hela 53 kvadrat. Har sprungit på Ikea i fem omgångar för att få med mig alla möbler hem, blir en stor möbel i taget för att kunna bära med mig den på tåget. Dock är jag mycket besviken över att jag inte hittar den rätta lampan! VIll ha nått i stil som dessa men dock till ett mycket lägre pris.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0