Moodboard för ett kommande konstprojekt

Kvidevitt!

Dags att ta tag i bloggen och försöka att uppdatera i alla fall någon gång i veckan, kanske ett bra mål att börja med. Kan tala om att jag börjar få hundra projekt i huvudet som jag vill göra och kul att kreativiteten har kommit tillbaka. Har varit lite stilla på den fronten. Känner mig fri som tusan eftersom arbetsproverna har blivit klara och inskickade. I två och en halv månad har jag slitit med dem och inte funnits så mycket tid till annan kreativitet. Lägger upp en moodboard för ett kommande projekt som får ställa sig i kö eller jobba parallellt under tiden. Men bara så jag inte glömmer bort känslan och idéen på tavlan skapade jag en moodboard hur jag vill känslan på tavlan ska vara. Chick, tuff, tjejjig med detaljer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0