Yey ytterligare en "helgdag" imorgon!

Lördagen var förträfflig.

Vaknade upp bredvid min älskling så bättre start än denna finns nog inte. Tog en jättelång promenad så höll på att frysa bort men ja har man lovat nya vanor så får man ta och uppfylla dem med. Sen blev det nått som jag har döpt till ja launcha :p Ja konstigt uttryck men det är helt enkelt när man sätter sig tillbaka med datorn i knät och tar och kör lite sims :P Men jag har alltid varit lite konstig också :P Sen en mer massa smått och gott som hände under dagen. Kvällen avslutades med några goda drinkar och sen ett långt samtal med vännen Sara för att snattra av sig lite.
Morgondagen har jag lite bestyr men inte så mycket :P Dags att kliva in i studion för att börja producera en tavla, lite mer "launch" samt bara ha det skönt!


Längesen det var en bild på mig, dock inte dagens eftersom jag glömde sminklådan hemma!! Nackdelen med att förflytta sig mellan pojkvännen och mitt hem, man glömmer alltid ta med sig nått! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0