Nya krafter

Ska börja ta tag i detta.

Nytt år nu så kanske skulle ta tag i bloggen igen... Har ju haft lite "semester" från den nu :P Jag plockade bort julpyntet idag och det blev så tomt i rummet =( Jag tycker inte att jag har någon snygg "vardagsinredning"... Så rummet ser fult ut just nu. Idag har jag en slappardag med tanke på att det var jobb fram till kvällen igår. Kroppen ska ta det lite lugnt eftersom jag körde step igår. Har även ställt bort min bräda här hemma så jag inte får för mig att köra en kombination. Jag har äntligen publicerat tavlor som är klara. Det finns ytterligare en till tavla som ska publiceras efter jag har lagt in den i datorn.
Jag har ett litet mål att försöka göra denna blogg rolig igen och få tillbaka mina läsare. Men för att få det så måste jag börja ta en massa kort och det har liksom aldrig varit något stort intresse hos mig att fota, men en blogg utan bilder är väl inget kul, right?


Två olika brudar blev mitt senaste konstverk.


Closeup.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0