Klockan går så sakta...

En timme kvar!

Blir lite tokig, jag kan inte ta tag i något annat än att stirra på klockan, älskling kommer och har saknat han så. Min dag blir räddad när han nu kommer. Jag har kommit in i en liten "svacka" kan bero på att jag har just denna vecka och jag har upptäckt att det är bäst att gömma undan allt som har med målning och göra för den mindre katastrofen som hände över en tavla, eller snarare vredesutbrottet därför det blev inte så som jag ville. Peppar mig själv att jag målar bra så jag får självförtroendet tillbaka. Ger det ett nytt försök på måndag.


Nått kul som jag fick i julklapp, men som inte får användas förns måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0