En härlig fredag!

Idag är det mycket planerat! =)

För en gångs skull tog jag inte sovmorgon. Jag har satt fart med dagen, började med att dra några penseldrag i min "studio" har ett nytt projekt på gång, tema Wild Spirit. Sen har jag möjligtvis två beställningar att ta tag i. Skicka första skissen och se hur det artar sig, inte för att den är något vidare bra på papper eftersom det är penslar och inte blyerts som jag är bra på.
Planeringen för dagen är som följer: Älskling kommer! Då ska vi gå ner till ankorna och mata dem med en stor påse bröd! Sen får ni gissa på bilden här nedan vad för aktivitet som följer. Packa och sedan åka ut till honom, jag ska leka frisör bland annat och sen sova i stor dubbelsäng! Återkommer lördag då det är dags för mer målning!


Hmm det vankas...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0