Vi tar tag i det igen

Greppat penseln.

Då har jag tagit tag i målningen igen, nu börjar jag tycka grunden är okej, inte som jag hade planerat men nu har jag målat denna tavla tre gånger så jag måste ju komma vidare. Funderar på att blanda in lite rosa istället för det röda kanske, glitter kommer att blandas in också. Motivet? Ja det är lite oklart, har inte bestämt mig än... Dags att försöka hitta lite färgkombinationer till en tavla också som jag har fått beställning på. Svårt vilka kulörer jag tycker passar bra in på den beställningen...
Resten av dagen blir att måla och bara ha det skönt =) Snart har jag lyssnat klart på en ljudbok som jag satte på idag :P oops, den har bara vandrat på idag :P Tänker försöka komma på nått speciellt att göra i helgen också, vill vara mysig och suprisa lite, får se vad jag kan tänka ut. ;)


Inte klar ännu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0