Långt inlägg...?

Nu har jag en del att förklara.

Blogguppelägget har sin förklaring, usch för den 24:e januari samt hela veckan tills den 31:e. Men "What doesn't kills you makes you stronger" Jag vet i fan om jag har blivit starkare efter detta men jag försöker att hitta tillbaka till den gamla Cissi. Känner inte att jag är exakt mig själv riktigt än men hoppas att jag kommer att bli det... Känner att jag håller mig tillbaka men det är bara för att skydda mig själv, helst vill jag bara släppa och ta igen det som har missats men det blir inte som jag har tänkt. Kanske är steg för steg i alla fall den rätta lösningen? Måste få bekräftelse, vill känna tillit, vill bli reparerad. Men jag hoppas att det finns massa med tålamod så att det räcker för min "läkperiod" har inget exakt slutdatum.

Jag har en del roliga grejer att tala om =), denna helg har spenderats i Örebro! Liten kort tripp men hann med en massa, shopping, partyparty, upplevelsebad och en jädra massa mat! Perfekt är ordet som sumerar helgen.

Mina steppass som jag har (då jag är instruktör) går jättebra! Bokningarna är mer eller mindre fulla till mina pass så det känns så roligt att jag har jobbat mig uppåt. Mitt mål är att utvecklas till att hålla passet framåtvänd mot min "publik" det går sakta men sakta framåt =) Blir sjukt pepp av att jag har så bra musik också men lite mindre pepp till att knät inte känns det bästa, tar det lite lugnare idag, inte så mycket hopp och grejer.

Kvällen kommer att spenderas ute hos Christoffer, ser fram emot en slapparkväll =) Hoppas att vi hinner ses mycket denna vecka.

Tills dess så kommer jag att laga min lunch som det börjar att bli dags för nu och bara vänta in tiden.


Shoppingen i örebro, en liten sjal.


Samt detta plagg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0