Glada jag

Jag har det väldigt bra.

Vad jag hittills har älskat februari månad! Den har varit helt perfekt, har inte funnits en enda dag som har varit dålig. Igår jobbade jag på tavlan framför tv- programmet en fyra för tre som är grymt roligt, fick ett besök av Christoffer, tredje dagen i rad nu samt har fikat med en nygammal vän :p Väldigt kul och hoppas vi hittar på mer skoj. Det är mycket tjat om min konst nu men jag är riktigt glad att jag har tillbaka lusten på konst och jag är väldigt stolt att det inte finns något penseldrag som jag inte är nöjd med, det brukar inte vara så vanligvis. Så ja dagens bild blir en wip bild för att visa hur jag jobbar vidare med min tavla. Fredag idag och planeringen är relativt slapp, mysa till det framför teven och bara strosa omkring hemma. Helgen som nu har kommit kommer nog att spenderas med Christoffer samt jobba. Nästa vecka har jag en massa jobb och möten osv. Från att inte ha nått i kalendern till att ha massor, känns ovanligt.


Det är väldigt pilligt att måla, har nog lagt ner nio timmar på denna nu.


Closeup.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0