Fit & Fun

Idag är jag träningspepp!

Idag jobbar jag och har ytterligare ett pass, gårdagens pass var jag inte så nöjd över men ikväll blir det att ge gärnet. Har planerat lite ny uppvärmning och bara det känns skönt att förnya nått. Nästa vecka kickar jag igång de nya blocken (som jag ej har kommit på än) men jag har ju en hel vecka på mig :P Kan också tycka att jag ser förändring på min kropp: 1: Min rumpa blivit rundare och fastare. 2: Mina lår stenfasta :P 3: Blivit vig då jag snart går ner i spagat :P 4: Ja min mage slim som vanligt ;) Nej men jag gillar verkligen denna motionsform, den passar mig.
Idag började jag dagen med att leka husmor då det var städning på planeringen, nu är det lite dött och tråkigt men får puffa igång med nått projekt. Har en del om man så säger.

 
Trackback
RSS 2.0