Mitt kök!

Dags att guida er vidare i mitt nya boende.

Tänkte visa er runt i mitt framtida kök, det är hur stort som helst! Köket kommer vara knutpunkten i hela lägenheten. Funderat länge över de blåa skåpsluckorna om vad jag egentligen tycker om dem, det är en speciell färg men på nått sätt så är det även lite charmigt. Dock för stör det mina inredningsplaner då tanken var att det skulle vara grönt men jag ska nog göra det snyggt och modernt! Längtar tills onsdag då jag får sätta min fot igenom dörren, vill känna på riktigt att den är min.


Jomenvisst, inte alls fel faktiskt.


Stor yta och man ser inte ens andra väggen!


Förvaring finns det gott om.


Nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0