Kvällsfilosofi

Denna dag genomförd.

Känner inte att jag ligger efter i alla fall, då jag tog igen det som var planerat att göra nu ikväll istället. Flydde på dagen till Christoffer då jag behövde det. Gick faktiskt lös på min klädgarderob, två kartonger och lämnat kvar en veckas förbrukning. Köksbordet oljades så nu är det som nytt, fönstren putsade m.m. Ja målet är att rummet ska vara helt tomt imorgon! Helt tomt så inget slarv. Det bör jag klara av på enbart en timme, inga problem. Då är det bara söndag, första lasset går på onsdag... Dock kan jag ju glädja mig med att jag har toan att gå igenom efter jag är klar med rummet.

Spontant känns allt väldigt bra, tur jag har med mig min Christoffer för jag vet att ensamhetskänslorna och möjligtvis saknad kommer att slå in en vacker dag. Men vi pratar om att 5% känns jobbigt med flytten och 95% känns rätt. Så tro inte att jag har ångrat mig med flytten. Men jag har alltid varit en familjekär person och att flytta långt ifrån dem och även längre från mina vänner är det som är tråkigt. Jag kan rabbla upp en massa saker som känns bra! Eftersom det är första gången så klart att allt känns spännande. Jag får flytta ihop med den jag älskar, ha massa inredningsprojekt, upptäcka nya städer nya platser, påbörja nya saker, ska starta upp på riktigt min kreativa karriär i min blivande ateljé, fokusera på förlovningen och leva ett liv som jag tycker jag vill leva.


Avslutar kvällen med en sprudlande bild, det fulländade gänget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0