Bara söndag...

Det är söndag idag och hade väl hoppas på att det åtminstonde var måndag.
 
Fortfarande tre dagar innan lasset går, det går så sjukt sakta! börjar att fundera vad jag ska packa, börjar bli ont om saker, eller nej egentligen har jag en del om jag tänker efter men det är ju tråkiga saker! :P
Idag har jag gått och svävat mestadels på små moln då jag har sjukt mycket inredningsinspiration, jag vill gå lös på lägenheten! Vardagsrummet är det som kommer att vara den jobbigaste ytan men hoppas att utbildningen min kommer att ge mig tips och ideér hur jag ska lösa läget, lite smått tråkigt att vi måste ha sängen tillsammans med soffan... Det som kommer att bli lättast är badis samt hallen för där har jag redan bra inspiration.
 
Vardagsrummet, här gäller det att tänka ut nått!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0