Kvällsinlägg

Tankar flödar som mest på kvällen? I alla fall hos mig.

Ja då var denna lediga dag över då, tänkte jag skulle hinna med en massa, tror jag fick godkänt. Började dagen med färgning av mitt hår, kommer dyka upp bild. Sen så blev jag typ fast på paddy ett tag för hittade en beroendeframkallande app. Jag tänkte att jag skulle göra klart dansen till mina grupper som startar men ja jag har i alla fall en början så får klura lite mer på det imorgon. Hmm ja sen så tog den här dagen slut... =( Hann inte med så mycket. Nu mår jag typ lustigt efter jag har käkat och har sjukt ont i kroppen då jag hade mitt första step på bräda pass och inte kanske riktigt i form än :P Men riktigt roligt var det att skrika och pusha folket ^^
Jo jag har plåtat lite bilder på min senaste tavla, den har varit klar i över en månad :P men det dyker upp i morgon för har inte lagt in bilderna på datorn, så då har ni nått att se fram emot. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0