Ja nu kör vi på bloggning helt enkelt

Då är det officiellt dags att återuppta bloggningen.

Ni får ursäkta att den ser ut som den gör, designen inte alls klar och det finns saker som är där fast de inte ska vara det. Men behöver min blogg för jag har mycket att dela med mig nu. Jag har för i tusan gjort en roadtrip till Göteborg! Jag och älskling, ensamna och levt lyxliv. Tog in på hotell i två dagar, bra fukost och så centralt! Det behövde vi båda. Just nu så har jag faktiskt färgat håret, väntar på att det ska torka så man kan ta och se färgen, blir nog bra, mörkare än vad tanken var kanske.


Där i 314 bodde vi =)



Älskling redo för roadtrip.



Skönt att ta igen sig lite.



Vi gjorde verkligen stan, här besökte vi universeum bland annat.



Kanske inte så smart att bada näck i poolen på taket där uppe.



Blev shopping också.



Lite udda grejer.



Perfekta partytröjan.



Ooops råkade komma hem med skor ^^



Två par också ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0