Pysslar inför Halloween

Bjuden på Halloweenfest så jag har sytt min egna outfit!

Ja min tanke är att jag ska vara en hämnande ängel så min outfit känns oskyldigt sött ut men kommer att smeta ner mig själv i massor med blod så att det kommer nog att göra sitt. Dock eftersom jag inte hittade några slags vingar i de affärer som vi har här så var det bara att ta tag i saken själv. Kolla så snygga de faktiskt blev!


Tog många timmar att framställa men blev nöjd över resultatet, EGEN DESIGNADE!



Testade blodet och ja det kommer nog att funka men svårt som tusan att tvätta bort, lite orolig för att det ska synas till jobbet...

Kommentarer
Postat av: Lucas Gustavsson

Hej på dig du! Allting bra idag? :)

2011-10-26 @ 14:40:13
URL: http://modegrabben.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0