Helgen som varit.

Hade en chans att få fixa till mig.

Ja det var inte till då är jag jobbade, nästan så folk kollar konstigt på en bara för att man har en gnutta smink på sig på ett gym. Det var bröllopsfest hos min pojkväns föräldrar så bjyssade på en frisyr. Idag är det måndag, känslor för denna dag känns skapligt bra. Har jobb ikväll, dock ser det inte så lovande ut för att ett pass ska bli av tyvärr. Vilket gör att självförtroendet kommer sjunka en gnutta fast det beror på en annan faktor, hade många bokningar men fått återbud så beror egentligen inget på mig. Så kan det va. Veckan som kommer ser ovanligt tom ut. Så tyckte jag förra veckan också me det ploppade in några jobbtillfällen så hoppas ju på det. Annars kanske man kan få lite kvalitetstid med de personer som jag tycker om. Har två som jag tänker på då i denna stad där jag befinner mig i. Hoppas att fredagen blir av då det kommer delas en vinare mellan mig och en till ;)
Men denna lediga tid tänkte jag få fart i konstnären i mig, har gått på en tavla idag med en massa verktyg för att få den struktur som jag önskar. Inspirationen har kommit tillbaka.


Platt och lite flätor här och där.


Closeup.

Kommentarer
Postat av: sofia

självklart ska vi ses på fredag!!! längtar!!!

2011-10-10 @ 19:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0