Har en mindre bra dag idag

Ont ont och inget hjälper.

Ont överrallt och känns lite sådär att ha ett pass ikväll, kommer antagligen att mer eller mindre vara död till kvällen. Samt att jag blir tokig över att jag inte hittar nått att ha på mig till lördag. Jag har i för sig inte kollat min egna garderob än men jag vet ju ungefär vad jag har i den. Gick på stan idag för att önska hitta något så jag slapp ta mig ann garderoben men ja var inget direkt som jag blev kär i precis. Hittade snygga plagg fast i svart, vitt och rött och just dem färgerna får man ju inte ha, typsikt. Fick heller inte hem något i brevlådan, typiskt det med. Har bara en positiv sak att säga med denna dag och det är att en tavla har blivit klar. Återkommer med bild när jag har fotat.


Pass ikväll, jag, brädan & headsetet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0