Att känna sig nöjd

Torsdag och har utfört alla "måsten" och går vidare till den roliga biten.

Städat rummet så att det är i toppskick nu, toan fick sig en omgång också. Dags för pyssel-biten, ska sy fast en liten detalj på halloweenoutfiten, ni kommer att få se allt på mig till helgen såklart, om jag vågar visa mig :P Har kommit in i en bra era för att det jag skapar blir faktiskt bra, som den senaste tavlan som jag håller på att pyssla med. Resterande av dagen så hoppas jag på att min bror kommer på besök men man vet aldrig med honom, har ett instruktörspass till kvällen sen också!


Här är projektet som jag målar för stunden.



Kommentarer
Postat av: Emilia

Säljer fina skor till bra pris, klicka dig gärna in och kika! :)

2011-10-27 @ 19:00:42
URL: http://emilly.webblogg.se/tillsalu/
Postat av: Michelle

gillar din blogg<3

2011-10-28 @ 14:56:26
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0