Wanted? Not any more

Jag har hittat tillbaka.

Har inte haft någon motivation och då är det lika bra att inte skriva nått eftersom det endast kommer vara ett negativt inlägg. Är fortfarande inte motiverad men känner mig mer eller mindre tvungen att skriva nått så det blir negativt inlägg i alla fall. Vad beror detta på då? Jo pms så det är ingen fara.

Det roliga som har skett kan jag väl försöka börja med, jo jag har inhandlat några nya grejer men inte lagt ut några bilder på sakerna vilket jag antagligen får ta och ta tag i. Har köpt en stil som jag inte riktigt testat på innan så det ska bli fun och se. Har även varit på fest hos daniel, jag bangar inte för att dricka jag inte. Hmm ja det var det skulle jag tro som är av den roliga saken. Nej en sak till, två år med pojkvännen på onsdag.

Imorgon ska jag läsa ut litteraturboken, fick den idag och lika bra att läsa ut den så har jag skiten klar. Någon annan uppgift dyker säkert upp. Har en ledig dag imorgon så gäller att sysselsätta den tills klockan halv fem. Ja fast hur mycket glädje ger mobilen mig när den endast piper i några få timmar? Borde hitta nått annat att se fram emot. Känner mig så dålig för jag inte har någon idée till en tavla, hur svårt ska det va att komma på något? Det blir ju ingen utställning här om jag inte producerar... =(

Bilir ingen bil eftersom jag inte har några nya att visa! Ska försöka sova nu vilket inte kommer att fungera särskillt bra, kommer logga in lite senare inatt via paddy för förhoppningsvis finns det någon mer vaken än mig som jag kan ordbajsa med :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0