Varför inte fira jul igen?

Vi fick massa snö idag!!

Nej nej nej, snön som nästan var borta jue. Hade tänkt att börja plocka fram våroutfiten och sådär men nej den idéen sprack snabbt. Jag är grymt inspirerad på att fixa min klädstil lite bättre, känns som jag på nått sätt inte har prioriterat det på ett tag, ja inte att jag klätt mig fult eller så men jag vill köra lite mer på business-stilen. Finns en blogg som jag inspireras grymt av. Vart har den här dagen tagit vägen? Fort försvann den i alla fall. Hela dagen har typ gått åt för att upptäcka lite ny musik. Imorgon har jag en ensam lördag i princip, blir att ta en liten tur till stan tror jag bara för att fördriva tiden tills någon kommer hem.

Hade hoppas på att få bli lite vårchick men nej så blev inte fallet =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0