Sunny day!

Fint väder och fågelsång!

Håller för tillfället på att synka min ipad. Det behövdes om man så säger, den har fått massa nya roliga grejer men det tar så lång tid! Har hållt på i en timma snart och det är fortfarande massa uppdateringar som måste göras! Har nu äntligen lärt mig hur man raderar ljud och bildfiler från paddy :P Ja en avancerad pryl att förstå. Håller på att göra den lite mer business så man kan använda den för lite mer fler viktiga användningsområden.
Idag ser planeringen ut som denna att jag ska ta och måla, dock inte på min stora tavla eftersom jag måste införskaffa mig en större pensel, så tanken är att starta något nytt. Helst skulle jag vilja bli klar med min nya ide idag men det är kanske att ta i. Ska bara ta fram lite färgval sen startar jag. Ska måla fåglar =) Till kvällen blir det att ta en sväng ner till stan för att se vänner, det ryktas om bowling. Så lite minichill =) Imorgon är det fest som gäller och jag är så på g!

Paddy får sig en vårstädning =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0