Ska nog klura ut nått

Kvidevitt.

Oj jag har gjort massor och klockan är inte ens tolv. Sitter och är lite förväntansfull och stolt. Det bästa som kommer ske idag är att jag ska se älskling efter jobbet. Vi ska ta ikapp allt vi missa förra gången =) Hallonskurk står och tittar på mig och resultatet blev jag mycket nöjd över. Mitt mål var att göra en tavla som verkligen syns och att man inte kan missa den, lyckades verkligen =) Men nu har jag inte riktigt nått nytt projekt att arbeta med, har lite idéetorka vad jag ska starta upp härnäst. Numera ska jag bara måla riktigt stora tavlor men det tråkiga är att jag inte har några stora canvas hemma... Har ett problem till, måste komma på något gott att laga till lunch och vi har typ inget hemma.
Annars kan jag väl berätta att jag tror att jag ska röva mig bort till norrköping på några ärenden, lika bra att passa på när bilen endå rör sig ditåt. Kul med en liten dagstripp. Till sist avslutar jag med att det är skönt att det snart känns som vår!

Nu ska jag tänka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0