Idag blir det show!

Äntligen blir det en föreställning ikväll!

Vi har tyvärr varit tvugna att ställa in massa föreställningar pga sjukdom men nu ikväll kör vi igen! Vi har endast fyra föreställningar kvar och de kör vi nu idag, imorgon, lör och söndag sen är det slut =( Vad tiden har gått fort. Idag är jag jättepepp att bjuda på en show och se alla personer. Har även några i publiken som jag kommer att känna igen så då blir man såklart ännu mer pepp. Snart dags för mig att åka också eftersom jag ska va där vid fyra, återkommer nog imorgon mer igen eftersom jag kommer va hemma vid halv elva ikväll då showen har tagit slut. Då är jag hungrig och trött så då prioriterar jag det istället för bloggen :P Har umgåtts dessa dagar med älskling också så nu är det dags att komma tillbaka till verkligheten. Måste ta tag en del med skolan och sedan så ska det börjas att måla. Tänkte ta några penseldrag innan jag sticker iväg. Rosa är det som gäller!

Första grundningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0