Dagen har börjat att bli bra

Lite halvt snurrig och halsont.

Tror inte att det kommer att bryta ut till något extremt eftersom jag nyss var sjuk. Men man orkar inte göra så mycket bara för det. Håller på att reparera en tavla, det blev verkligen inte bra när jag sprayade i en viss kulör. Sen ville inte färgen täcka så att fick spruta tavlan vit och i princip måla om den. Är rädd för att färgen inte kommer att räcka... men tur att man har mamma som jobbar i linköping så hon skulle kunna springa in i affären ifall det blir panik. Men på köpet av allt detta så fick jag i alla fall lite mer snygg struktur om man ska se positivt på saken. Sen att man lär sig av sina misstag. Det är i alla fall dagen mål, att se till att det inte syns att det har hänt något med tavlna...
Saknar min älskling som tusan eftersom vi inte setts på evigheter. Jag mår verkligen inte bra av att vara borta från honom så länge, går in i min egna deprimerande värld då. Känns skönt att jag i alla fall inte har så mycket inplanerat så jag inte behöver känna press att jag måste göra en massa saker för stunden. Sen måste jag allt ta och säga att jag är orolig över allt som sker omkring på jorden, krig och katastrofer... Ta inte hit skiten i alla fall.
Sen konstigt nog så är jag danssugen, dansade igår men utan mindre engagemang eftersom jag redan då mådde dåligt. Alltid när jag känner mig lite sjuk så får jag värsta träningssuget! Om jag var frisk hade jag lugnt åkt ner till gymmet och koreograferat lite. Vad känner jag mer då? Jo jag är extremt shoppingsugen! Vill ha nya outfiter, var i för sig på stan igår och kollade in det jag hade lagt upp på bloggen, det mesta var okej. Tänkte jag väntar med att köpa det till ginas vip-kväll. Men kommer hem och kollar datumet och ser att jag är upptagen det datumet! =O Panik. Kommer missa massa fynd. Sen så har jag heller inte någon vidare idé vad mitt nästa konstprojekt kommer att vara... inte för att jag direkt är klar med de saker jag håller på med nu men vill finna inspiration. Btw har skickat in en ansökan om stipendium till mitt konstskapande så får se vad juryn tycker om det. Har man tur så har man. Idag kommer jag också att bli lite rikare eftersom en köpare kommer förbi och vi ska göra klart affären. Mer pengar till mitt mål!
Ja bara att klistra in en bild nu och publicera inlägget.

Det här känns kul men ovant, att se min egen konst i någon annans hem! Detta är i personens inspelningsstudio =)

 

=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0