Då har man fyllt år

Igår var det min dag =)

Jag fyllde då år så uppmärksamheten är fullt godkänd. Älskling var väldigt söt, massa massage och personlig kock =) Fick lite små paket med, en efterlängtad mobil, presentkort, armband hej hå. Så en väldigt bra dag igår. Idag däremot trodde jag att jag skulle ha en myspysig dag men nej visade sig finnas mycket att göra på examensarbetet så har i princip suttit med det hela dagen. Får ta tag i målningen imorgon då istället. Ska även ta en liten promenad ner till stan för har några ärenden där imorgon. Hoppas på sol!

Min rosa skönhet =)

 

Baksidan.

 

Btw, fick också en jättestor låda med hjul så nu har jag det mesta samlat på ett ställe, den finns nu under sängen där alla andra lådor finns =)

 

Kolla vilken ordning det blev =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0