Bloggdax kanske?

Behövde ta en paus, från allt.

Nu är jag tillbaka, massor har såklart hänt dessa dagar då jag inte varit aktiv med bloggen. Ja kära vänner, föreställningarna är nu slut. Känns som vi ska köra igen snart men det är faktiskt slut. Avskedet vart inte lika sorgligt som på Teaterbåten eftersom vi alla kommer att ses igen eftersom vi blivit så involverade i Arbis. Jag vill ta att sumera med att "Hur man lyckas i affärer..." har varit en kul musikal och en fin tät grupp. Men känns också bra att jag nu kan fokusera på mitt "andra" liv, den studerande butikschefen och konstnären =)
Dessa dagar har jag faktiskt inte mått så bra, har varit sur. Men har haft tre dagar med älskling nu och han hjälpte mig att bli på bra humör igen ♥.
Btw jag har fixat en födelsedagspresent till mig =) Fyller ju nästa vecka, men jag får inte paketet förns då :P Det är en pink mobil som ligger och väntar på mig. Fy tusan vad jag ska börja ringa till en massa folk! :P Har saknat telefonsamtal eftersom min nuvarande mobil inte fungerar att ringa med. Så den vill jag gärna få nu =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0