Vill ni höra mina planer?

Helg och midsommar här näst, vad gör jag?

Imorgon är det midsommar, så glad midsommar alla, jag jobbar men slutar tidigt så jag catchar up med familjen efter jag har slutat. Tar med mig min pojkvän över midsommar. =) Idag har jag jobbat, tolv till sju så att det har inte blivit gjort så mycket just hemma, lagat en matlåda i princip. Snart blir det sängen för nästa dag som sagt men ja jag har en del tankar i skallen, fortsätter skriva så får jag se om jag kommer in på ämnet eller inte :P Beror på mitt humör för kvällen ^^ Jag har gjort klart ännu en till tavla, dock är den redan hos någon annan än mig :P Det var en beställning, jag som har sagt att jag nu ska måla tavlor som jag sparar och senare kan ställa ut på en vernissage men ja jag ger ju bort alla tavlor jag målar :P
Btw vet ni vad? Transformers 3 har snart premiär! Min favvis film =) Då blir det verkligen bio =)

Nej det blir dusch och sängen nu istället, natti


15 x 15, ännu en Dutt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0