Nu är allt som vanligt igen

En tradition avklarad, tillbaka till det gamla vanliga.

Midsommar har firats, blev dock ingen sill för mig eftersom jag inte fick någon midsommarlunch, jag jobbade då som sagt och fick servera en massa glass till glassugna människor. Vid halv fem hade jag kommit på plats där midsommar skulle firas och det blev en kul kväll. Men det är över och det är skönt faktiskt.

Veckans planer är dessa; jobba en hel del dagar men jag har tre dagar ledigt totalt om jag inte minns fel. DÅ HOPPAS JAG VERKLIGEN PÅ BRA VÄDER! Jag är så sur över att det jämt ska regna när jag är ledig, är inte alls brun =( Jag vill va brun. Har inte heller haft tid att gå i bikini på nått badställe för det har jag inte heller haft tid med. Vet inte om jag skulle vilja gå i bikini eftersom jag känner mig tjock, jäkla glass :P Sen är jag sur över att jag har även köpt ett par otroligt snygga skor men när ska jag ha tid att ha på mig dem? Har liksom inga tillställningar inplanerade, ja bio ska det bli någon dag men det känns som det kommer ta veckor innan det händer. Då blir lösningen att jag helt enkelt att premiären på dessa skorna blir när jag åker och handlar, wiie vilken miljö men ja oskulden på skorna verkar bli på ett sånt ställe... Ja eller har en tillställning inplanerad, dem är ju svarta så det passar ju in i miljön, begravning, not fun. Ja imorgon blir det att ringa lite samtal för att kolla vad lite vänner har för sig i veckan, pratsugen. Sen måste jag även hämta ut ett brev hos posten, mitt Examensintyg har anlänt. Jag har tagit examen, lalalala. Känslan sitter i fortfarande. Hatar min blogg just nu, den är ful och vill göra om men jag har ingen snygg design än. Behöver ta lite bilder på mig, tar nästan aldrig bilder på mig själv nuförtiden, varför vet jag inte. Sen har jag inte en enda ny bild på min pojkvän, ja precis när såg ni hans ansikte i bloggen? Precis, jag har inga nya bilder på honom. Varför tar jag aldrig några kort på min älskade pojkvän?

Nu ska jag duscha och slå upp en bok.


Blusen som jag hade på midsommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0