looking good today

Försöker sysselsätta mig.

Börjar jobbet om några timmar och brukar oftast vara så att jag bara väntar in tiden tills det är dags att åka. Tänkte över allt det jag skrev igår, så jag ska faktiskt lägga mig på altanen och sola och jag har fotat några pics på mig! Hade jag varit smart så hade jag kunnat åkt och handlat innan jobbet men det kommer att bli efter istället, aja jag ränner på kvällen istället.


Idag kommer det bli några av skorna, har dock ännu inte bestämt mig för vilka.



Eller dessa.



Btw, dessa är de omtalade jeansshortsen!



Vilket passar bäst?



Vilket passar bäst?



Ja sen tog jag några extra kort bara för att.



Lite mer posé.

Kommentarer
Postat av: Sassa

SVARTA! Fast de andra var riktigt snygga på också men svarta ;)

2011-06-26 @ 17:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0