Har haft en sån "där" dag idag

Ja ibland känns dagarna lite tunga. Igår, himmel säger jag bara, vilken dag det var på jobbet. Kö i tre timmar och fullt ös! Idag lite lugnare dag men värmen tar stryk på en, känner nu att huvudvärken har börjat komma, beror på vätskebrist. I övrigt har jag en del tankar i huvudet, börjar bli svårt att hålla saker hemligt. Sen ser man fram emot saker som visar sig inte bli av, sen att det ska kännas så tungt att städa. Just nu så behöver jag bekräftelse angående visa saker, hoppas kunna få det i helgen. Jag har även just nu två tjockisar som fläskar i mitt rum, ja jag slipper ju vara ensam i alla fall. =)

Kommentarer
Postat av: Sassa

Hålla saker hemliga? Det här låter inget bra ju..

2011-07-01 @ 19:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0