Fått ny inspiration!

Glad!

Blogguppehåll - som vanligt. Det är soligt väder ute och jag får besök av älskling idag. Har lite supriser till honom, håller på att fixa till allt. Ja det här med skolan, har fortfarande inte fått in betygen på tentan så jag kan inte säga om jag har tagit examen eller inte, känns som jag har det men vill inte ta ut något i förskott, men när jag har fått reda på den och hur examensuppsatsen får för bedömning då kommer jag att fira att jag har tagit examen! Jäklar vad jag ska belöna mig och vilket röj. Ska tusan åka tjugo varv runt stan och ha min lilla egna "studentflaksavslutning" :P Gud vad skönt med ingen mer skola (om det nu stämmer) känner mig så friiiiii! Ja nu har jag i för sig jobbat ganska så mycket så när jag har kommit hem har jag inte orkat med så mycket mer men jag ska börja göra de saker som jag tidigare inte har hunnit med för jag har haft skola. Jag ska:

1. Börja läsa böcker igen! Nu pratar vi om roliga böcker och inte skolböcker...
2. Måla!
3. Stadsliv!
4. Nischa mig inom någonting, utvecklas inom den kreativa ådra som jag tycks ha.

Idag blev jag sjukt inspirerad av en 4-åring!! Hon är så sjukt duktig på konst för att vara så liten, har redan haft vernissage liksom... Ja men det är klart att man kan tillverka sånna fina tavlor om man har obegränsade resurser. Tycker att jag har mycket färg men så mycket har jag inte så jag har råd att slänga ut en hel tub färg bara sådär =( Här ska köpas färg. Jag ska uppfylla min dröm i sommar, att bara ta flaskor och hälla ut allt på en stooor tavla och sen får det bli vad det blir av det.

Aelita Andre

 

Cute! När jag får en dotter ska vi måla tillsammans =)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0