EXAMEN!

Jag har tagit högskoleexamen!!!!

Inte visste jag att denna dagen skulle ha så glada nyheter, det har nämligen framkommit att jag har klarat de sista kurserna på min utbildning. Tentan klarade jag, hade på känn att det hade gått bra men nu ska ni få höra det roliga: Examensarbetet som jag skrev fick det högsta betyget som kan fås! =) Fy fan vad vi är värda det ^^ Är väldigt nöjd över det vi skrev och nu ska jag låta de närmsta få läsa den och faschineras av arbetet =) Nu den här veckan varje kväll så kommer det att firas, på ett sätt eller annat. Jag har ju för tusan blivit en fri fågel nu! Det ska satsas på karriären nu =)

Btw så var jag en tur i linköping, blev inte så mycket handlat eftersom jag sparar till det som älsk och jag har planerat istället. Men blev ett par heta shorts! 99:- och mycket bra pris. Har verkligen dåligt med shorts så bra att jag fann dessa.

Men i alla fall så är jag helt lyrisk över att jag har tagit EXAMEN!

Sitter som en smäck!

 

Rumpa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0