Blir lite halvt galen

Tekniska krångligheter...

Ja att synka paddy har inte gått som det brukar, har varit väldigt krångligt och har fortfarande inte fått det att fungera... Har ominstallerat itunes och det visade sig inte vilja bli installerat så ja istället för att jobba med paddy har jag istället fått jobba med att få igång itunes så att jag får göra ett nytt försök imorgon. Idag har jag jobbat och är faktiskt ledig imorgon. Ska då utföra några ärenden på stan. Sen hoppas jag på att kunna måla lite. Ska passa på att göra en tavla klar så jag kan fotografera den och lägga ut den på hemsidan. Imorgon är det även jag och Ragnar i huset så får se vad han hittar på för bus. Imorgon kommer även min älskling. Sitter och klurar lite vad jag ska hitta på nu, om jag ska ta och läsa eller om jag ska sätta på någon serie. Bläddra i en bok låter spännande.

Btw, har fått en sån bra ide till en tavla! Men måste måla klart lite gammalt först...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0