Bara en vanlig dag

Jobb.

Ja dags att ha en sån där vuxen dag så jag har jobbat, hemma halv åtta och ja sen så somnade jag på soffan :P Nu har jag just käkat och ska ta mig en dusch och sen fortsätta sova :P Siter och tännker tillbaka på dessa tre dagar då jag har varit redo. Jag har bland annat strykigt en sak på min "måste uppleva lista" Haha tänker inte direkt säga vad det handlar om men jag har klappat ett djur som jag aldrig klappat förut och det var nått som jag kände att jag ville uppleva. Efter många försök så lyckades jag få detta djur att komma fram, har åkt till detta ställe tre gånger innan men utan att lyckas...
Haha ja imorse innan jag åkte till jobbet så målade jag, var så sugen. Har fått upp den gnista för målning igen =) Kommer att ta bild nu i veckan på hur långt jag har kommit, det är min stadstavla.
Jag längtar även till söndag då jag och älsk kommer att köra på en roadtrip. Äntligen en mysig (förhoppningsvis soliga dagar) resa och uppleva nått nytt från vardagen. Hemma igen på måndag kväll.


Och en sak till... jag har tagit EXAMEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0