Summer days

Har haft en riktigt bra vecka.

Har underbara tider på jobbet, slutar vid tre på dagen så jag hinner få en del gjort! Skönt och imorgon är det sista dagen sen har jag två dagar ledigt. Ska då passa på och festa lite, är pepp =) Dessa dagar då jag har varit ledig tycker jag mestadels har spenderats i mataffärer :P Men idag tog jag mig tid och glassa lite på altanen i solen, var så trött så jag somnade (a). Telefonsamtal i mängder har jag också lagt ner tid på, bakat lite efterrätter, köpt aktier, varit på stan och utfört ärenden, ja ni hör jag hinner med saker numera! Sen har jag fått någon sorts "förnya rummet feeling", ja jag har bestämt att jag ska göra det lite mer hemtrevligt, jag ska äntligen sätta upp en tavla som jag har målat på väggen och därför kommer temat att gå i dess färger, nya gardiner och kuddar ska till, ska även inhandlas plasstblommor - ja jag är inget vidare på att få blommor att leva... Har en väldigt bra vision över hur jag vill att det ska se ut =)


Nysolad =)



Dessa var det som jag pysslade ihop en kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0