Dags att dela med sig

Nu har jag fullt upp som vanligt!

Jag kan säga att jag jobbar en del och slutar nu denna vecka sent så att jag kommer enbart hem och lagar lite mat sen så somnar jag, inget roligt att dela med sig om. Förra veckan var helt underbar, den kommer att återkomma igen om tre veckor :P Slappt var det då och jag hann med en massa saker, sen fick det även bli en fest så man fick gå in i dimman lite ;) Veckans planering är ganska så oklar, imorgon blir det älskling!, sen känner jag ett shoppingbehov och ska även hålla span på när onoff kommer att ha deras konkursutförsäljning för har en del grejer jag vill ha. Paddy ska få sig en ny dress =) Annars så har jag inte så mycket mer att delge, är grymt sugen på att göra om rummet vilket är på gång, men behöver bestämma gardiner. Sen har det även blivit dags att ta ett till penseldrag :P



Old pic, bara för att jag blev cidersugen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0