What a day

Härlig skön vinterdag.

Idag känner jag mig väldigt pepp och glad. Jag har ett fullt schema men det är än så länge bara roliga saker inplanerade. Jag har en tavla som ska bli klar idag och börjat upp på ett nytt projekt som jag kommer att pilla med. Detta innebär att hemsidan måste uppdateras så nya foton ska läggas upp. Gud vilken underbar kreativ dag =) Igår gjorde jag något som jag inte gjort på evigheter, jag tog fram och började läsa en bok. Har saknat det, förr i tiden låg jag jämt varje kväll innan jag skulle somna i sängen och läste några kapitel. Det har man inte tid med numera =( Dock så blev jag lite besviken, har börjat på vampire diaries eftersom jag gillar den serien så mycket men det skiljer sig jättemycket från teveserien! Så väsentligt så man stör sig på det! Men ja det kanske kan bli kul att läsa om något som jag inte har någon aning om hur det kan arta sig. Hahah jaha nu kom det oväntat besök, min dag kanske inte blir som planerat i alla fall :P

Min bok, läser denna för jag saknar teveserien, nya avsnitt släpps den 27:e januari =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0