Vad som hinns med om dagarna

Är en del saker men borde få plats med lite till!

Ja idag kan man kanske inte räkna att så mycket skulle få plats, teater mellan 11-18. Men jag har gjort del två i mitt konstprojekt och det är att jag håller på ute i garaget och sprayar :P Har kanterna kvar så dagens "måste" uppfyllt =) Känner att jag inte har direkt jobbiga saker som jag måste göra denna vecka, men det är så extremt många saker som måste hinnas med så det är snarare det som är jobbigt! Stress över det, men ja jag måste prioritera det viktigaste i alla fall och det skulle jag säga är att jag ska ha cv:t skrivet och klart innan söndag! Som sagt veckans jobbiga fanns det nog inget direkt men veckans höjdpunkt kommer bli älskling samt att jag ska hämta ut mitt konstmaterial =)

Jag var gosig idag och hade min goströja!

 

Gos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0