Thihi!

Jag har roliga nyheter!



Fick en kanondag igår tisdag. Har aldrig sovit så gott som jag gjorde borta hos älsk, vaknade knappt nått på natten och det är inte vanligt det! Nu till det roliga, jag har blivit tillfrågad att ställa ut mina tavlor =) Tillfrågad! Det är så att det behövs utsmyckning på väggarna i teaterlokalen där vi ska ha våra föreställningar till "Hur man lyckas i affärer utan att egentligen anstränga sig". Tur att man då har marknadsfört sig skapligt bra på facebook och hemsidan för folk har tydligen uppmärksammat mig =) Men en nackdel är att jag inte är ett dugg förberedd! Tre veckor kvar, självklart känner jag mig inte fullt nöjd med de tavlor jag har så ska försöka producera några nya =) Nu ni imorgon blir det ner till stan och beställa det material jag kommer behöva för att måla dessa tavlor jag ska. Ska måla en serie, med tre stora tavlor, vill såklart synas och att ingen gäst råkar missa och gå förbi mina tavlor...
Sen måste jag nog säga att jag tror jag har fått svullnad i några muskler omkring axlarna, det gör jätteont och är som ett litet berg där. =( Svårt att sova och röra mig. En annan tråkig sak är att jag har tenta imorgon, är jag förberedd? Hahah nej som vanligt inte :P Så jag är jätteglad för det andra i alla fall, nu gäller det att ta tag i saker bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0