På plats i huset igen

Bott lite här och där.

Sovit hos älskling en dag och sovit på landet, nu sover jag i huset utan kök. Har nämligen en hel del måsten imorgon så behövde va i stan. Om inte jag hade haft med mig min bok, paddy eller min konst hade jag nog dött av uttråkning. En tavla gjorde jag faktiskt klar! Har sedan skissat upp lite till min nya idé, måste börja fundera på en beställning som jag har fått med... Den tavla som jag har gjort nu ska jag bara ta några sjysta bilder med systemkameran (lite trött för att böka fram den nu) för att den måste presenteras på ett proffsigt sätt =) Ska försöka att sälja den men startskotten har inte börjat än. Men lägger upp den bilden jag har så kommer detaljerade bilder senare.

Dålig kamera jag vet, måste komma på vad jag ska kalla den med! Det får vi sova på saken.


Kommentarer
Postat av: Olle/sofia

åå den var jätte fin =)

2011-01-08 @ 11:56:00
Postat av: Olle/sofia

ååå den blev jätte fin =)

2011-01-08 @ 11:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0