Orken försvann?

Måndag och starten på den nya veckan.

Känns att jag börjar bli upptagen om dagarna, hela tiden "jag måste bara ta och kolla vad jag har planerat den dagen". Då har man en del. Har inte riktigt än kommit in i panik men gå in i väggen kommer nog inte ligga allt för långt borta, ge det en vecka eller två. Idag åkte jag i princip i onödan till skolan, dåliga på att informera. Är inte heller riktigt sugen på att sätta igång med studierna igen. Beställa böcker nu igen då... suck. Dagen planering består av sprayning, beställning av böcker som sagt, börja med visitkorten, läsa samt nått mer säkert :P Har redan gjort det jobbiga, skrivit in lite i cv:t. Upptäckte att jag jobbat på fler ställen än vad jag visste om :P

Humöret är kanske inte på topp idag, finns en person som man aldrig kan bli förbannad på och det är på en själv har jag kommit på. Känner man ingen har man ingen som gör en sur, dock att leva så skulle bli deprimerande i längden och ingen som på något sätt lyckas att få dig glad. Kanske har det bra som jag har det då.

Tror det är dags att synkronisera paddy också så allt som jag har köpt inte råkar försvinna på nått sätt... Fast vissa saker vill jag ska försvinna men som jag inte fattar hur man gör för allt man drar över till plattan går tydligen bara att radera om man kopplar in den i datorn igen, vilket enligt mig är sjukt.

Nej nu ska jag inte skälla på Paddy, han är toppen och en pärla =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0