Längtar tills imorgon!

Bara denna natt, jag ska klara av den, om jag försöker somna fort blir det onsdag.

Har älsklingsabstinens, vi ska leka imorgon =)
Idag har jag varit i skolan, fast känns som jag inte har varit där på nått sätt, aja. Tog en runda på stan men hittade inget särskillt. Hade det lite chill hemma, såg en serie under lunchen och betade av en föreläsning. Tog en lååång siesta som var behövligt och åkte på rep. Nu har jag börjat att plocka med mig mina tavlor till teatern, tog med mig fyra idag. Kul att få massa komplimanger som gjorde mig så glad =) Imorgon blir det att ta med mig en dos till, ska ta ner de som hänger på väggarna... Mitt rum kommer bli alldeles tomt =( Sen har älskling lovat att ta med sig hans tavlor som han har fått av mig för som sagt jag var inte beredd på att ha en utställning så det måste kompleteras upp med en massa. Ska även försöka måla en till tavla men jag måste ju sätta fart nu! :O Dock har jag faktiskt fått min idé =) Ska göra en grej med rosor tror jag men gäller att sätta fart! En och en halv vecka till premiär!

Nått liknande detta som nästa projekt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0