Känner mig halvt döende..

Usch, seg trött och ont i huvudet.

Det beror nog på en hel del grejer. Gick upp tidigt och har haft rep i många timmar som tog på krafterna. Somnade runt nio på kvällen och har nyss varit uppe i köket och tagit en nattmacka. Man skulle kunna tro att jag inte kommer kunna somna inatt men jag känner mig faktiskt jättetrött igen =( Imorgon blir det en ledig dag men till kvällen kommer jag nog få se min älskling. Jag har ett måste imorgon, ska fotografera min tavla så det blir avklarat. Tog ner alla julgrejer idag, vad sorgligt =( Känns som jag inte hann njuta nått alls av denna jul...

Skönt att snön börjar att smälta bort i alla fall...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0