Kämpa kämpa

Jaaa mycket för mig!

Rep rep, premiär nästa vecka. Idag vart det långrep. Åtta timmar. Trött, och har ont. Körde med kostym och mask idag och det var ju i för sig kul förutom skorna som plågade mina tår. Teaterlokalen har förändrats massor dessa dagar, nu ser man hur kontor växer sig fram. GLÖM INTE BOKA BILJETTER! Annars blir jag arg. Imorgon rep igen men hoppas jag får ha mina egna skor :p I lördags vilket var igår var vi faktiskt lediga, kändes skönt att få bli lite avkopplad och älskling och jag firade månadsdag. Perfekt. Jag lagade tacopaj såg två dåliga filmer, körde spel och jag förlorade. Jag känner mig sjukt stressad, skola, rep, målning, jobb och alla andra måsten... denna vecka kommer bli påfestande för allt ska klaffa. Så hör av er till mig istället nästa vecka så kommer nog jag kunna svara ^^

Jag i gult när vi repade idag. Har outfiten och konkar bord i scenförflyttning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0