Just det jag har ju en blogg...

Tiden har bara flugit förbi, har umgåtts tre dagar med älskling och har nästan glömt bort omgivningen :p Känner att dessa tre dagar har både varit bra och dåliga... Jag har haft en del "måsten", fara hit och dit i hela stan för att jag har åttagit mig en så massa projekt. Har fått skickat iväg min pojkvän och sen bett han komma hit igen... Men det bästa är att jag har haft sällskap hela tiden :)I torsdags så käkade vi gott, en krämig pastagratäng och en saftig blåbärssockerkaka så det var den bästa dagen :) Imorgon är del helg men jag har ingenting som heter ledigt... Kan väl säga att jag inte är så bra, är sjukt stressad över att jag har så mycket saker och känns som jag inte kommer hinna med det... Just nu är jag mest orolig över skolan och det där förbannade examensarbetet, blir hällre tilldelad en uppgift än att hitta på nått själv... Så om bloggen ligger nere har jag bara sjukt mycket att göra... Kvidevitt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0