Hur livet står till med mig

Jag har inte tillgång till internet lika ofta eftersom jag sover hos olika personer.

Bloggningen kommer då i andra hand. Inatt till exempel har jag sovit hos min bror. Första gången på en hel vecka som jag har fått käka kött! Ja riktigt kött om ni förstår hur jag menar. Det lagades fläskfile med potatisgratäng och jag käka så att jag ska kunna klara mig i tre dagar =) Idag kommer det att bli en tur in till linköping för att hälsa på lite släkt, tänker måla när jag kommer hem.. ni vet väl min utställning? =) Om jag inte är allt för trött när jag kommer hem, fick nämligen inte sova en blund knappt, låg vaken och var orolig =( Hjärtat klappade i fullt tempo och mobilen på magen så jag slulle känna om den gav nått ljud ifrån sig. Men allt står bra till nu och Cissi normal igen =)

Idag kör vi på denna outfiten, mys men ser ut att vara viktig i alla fall =)

 

Mina senaste leggings, svårt att hitta matchande outfit tyvärr.

 

Ja ansiktet som vanligt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0