Det gick ju bra

Ruskade till mig själv, Cissi nu måste du ta tag i allt.

Idag gjorde jag massor med "måsten" som jag själv kallar det. Skrev klart det personliga brevet och det blev så jäkla bra och är så stolt över mig. Dessa är nu utprintade och klara för att delas ut. Läste igenom ett stort häfte till skolan och har nu fått bättre insikt över vad det egentligen är jag håller på med. Bra musik fann jag också men inget som jag kan koreografera nått ännu... Har testat massa outfit till teatern, ja det var tämligen intressant om man så säger så... :P Snart bara en vecka kvar till premiär och det är sjukt mycket som ska göras! Panik panik måste fixa en massa...

Morgondagen består av del två av listan "måsten". Jag hoppas innerligt att jag kan slappna av på lördag då jag är ledig för det är min och älsklings månadsdag. Vill hitta på något mysigt, tanken är en middag som jag ska hålla i, men ja det krävs ju en planering för det med... Som ni förhoppningsvis har förstått - jag har fullt upp. Inte hann jag med att starta upp min tavla heller... Nedrans.

Måste fortsätta på denna idé också. Visitkorten klara men jag måste även ha presentationsfolders och en massa gejer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0