Bättre bild på yellow attention

Nu har jag fotat samt uppdaterat hemsidan som nu går att titta in på.

Dock måste jag uppdatera er att jag bytt domännamn, www.wix.com/ceciliapersson/art Nu till utställningen tyckte jag själv inte att det passade så bra med hyosungen så det blev mitt namn istället. Har printat upp en kvalitétsbild på tavlorna så lägger upp lite mer detaljerade bilder nu här på bloggen.

Yellow attention, drar (förhoppningsvis) uppmärksamhet.

 

Close up.

 

Från första början hade jag egentligen tänkt rött men ändrade mig i sista stund, tror det blev bättre såhär.


Kommentarer
Postat av: Art By Tina/Tina Axelsson

Känns som ett bar val att skippa rött, jag brukar aldrig begränsa mig när det gäller färger - men jag erkänner att det ibland kan bli för mycket. Ögat måste få lite lugn också=)

2011-01-24 @ 20:33:58
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0