Bara att gå vidare

Nytt år och ja det har väl alla lagt mätke till?

Nyår har firats och skönt att jag har hunnit med en del saker. Idag har jag lekt med mina konstnärsprylar :) startat upp ett nytt konstprojekt och sedan straxt klar med mitt gamla projekt. Den nya dock väldigt lilla tavla ska ut till försäljning är nog tanken :) Kommer bli små detaljer med blommor. Ja det blir som det blir, men bra kommer det garanterat att bli! Har inte målat på ett tag så det är kul att man har kommit tillbaka i matchen :) Imorgon blir det min sista slappardag eftersom sen kommer allt att dra igång igen, teater, skola och en ny arbetsplats. Upptagna Cissi, here she comes!


Jag och älskling, sötare än någonsin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0